Saturday, August 6, 2011

kebodohan diri

kalau kau x menyukai seseorg kenapa perlu kau pengaruhi org lain utk tidak menyukainya juga.. kau xterlibat langsung dlm sengketa bodoh ini! kenapa perlu kau libatkan diri??? kenapa, kenapa & kenapa??? kau kata hanya salah faham,kenapa tidak kau berkelakuan spt biasa? melakukan sesuatu agar tidak semakin membengkak.. adakah aku yg perlu walhal semuanya bermula dari kau??? andai kau rasa aku yg salah & aku yg perlu melutut... tidak sekali2 aku akan berbuat begitu! bkn kerna ego ku tp kerna hormat! hanya kerna org luar aku di ketepikan! sudah terlalu lama ku pendamkan.. kini ia semakin membunuh jiwa ku! kalau ku tahu begini jadinya tidak ku undang kehadirannya..sengketa bodoh ini hanya merugikan! di murkai Allah.. ego mu terlalu tinggi walhal aku yg memegang erat tgn mu dulu.. kini kau lupakan aku! tidak mengapa.. akan ku simpan erat segalanya agar kau kecapi kebahgiaan.. andai kau tersungkur usah di cari diri ku! noktah..

No comments: