Tuesday, July 21, 2009

Aktiviti Favret Suamiku!

Sampai2 je umah, suami aku akn on laptop & main game tumblebugs! Aku selalu kate kt dia "main game aje, sian sy terabai". Aku xtau la ape yg best sgt game tu. Game ni ada 12 level. Dia dah khatam dah! Igt bile dh score dia STOP ar. Rupanye dia repeat blk. Nk pecahkan rekod high score ktnye. Mula2 mkn hati gak bile dia dok asyik main game je! Tp lama2 layan je la.. Bukannye dia g berfoya-foya pun. Main kt umah je. ni la game tumblebugs tue
suamiku tgh main game (aku curi2 tangkap gmbr ni..)

Skrg ni dia tgh tgk tv sambil jeling2 kt aku. Dia kate "mengutuk la tue!". Huhu, nasib la dapat isteri mcm aku.. Kaki menyakat! Aku rasa dlm hati mesti dia kate "bila la bini aku ni nak hbs gune laptop, aku nak main game ni!" Jangan MARAH ye sayang. SAYANG ABG!

2 comments:

Anonymous said...

Dengkila 2,siapa suruh introduce, nasib baik X beli ps2 klau X makan hatila hari2...

sheKayy said...

belilah PS2,bley sy join sekali. huhu..