Friday, July 31, 2009

So Bored!


Sungguh membosankan! Hr ni xde ape sgt yg aku buat.Just touch up keje2 smlm. Bos pun xde g seminar ESQ. Jd ape yg aku buat adlh surfing,surfing & surfing! Aku cont tgk citer jelma dr gua.com then bc2 blog ntah sape2 ntah. tetiba teringat kt member aku sorang nie. time same2 blaja kt UM dulu. girl tue nama dia sharan izian a.k.a sheran. adik bongsuku sesangatla igt pd minah nie. "Kakak cheran mane kakak cheran.." huhu. So, aku pun merajinkn diri follow die punye blog. Xsangka sungguh aku minah ni dh bertunang. Cannot believe it. Tp itulah kenyataannyer! Hope dia akn terus bahagia ke akhir hayatnyer. Xlupa jugak blog yg aku selalu follow adelah blog fana. Dia ni pun satu U ngan aku gak. Semua kwn2 ku exec2 belaka. Tahniah for you all semua. Actually i really miss u all. Fana,Sharan,CeqRose,Syakirah,Umi,Nadieyya dll. Hope kite bley jumpe semula.

No comments: