Monday, July 20, 2009

Trip to Lanchang!

Aku,husband and my bro (fitri) go to Lanchang,Phg to visit my aunt (acu). Dia cikgu kt felda Lakom.Dlm kol 8.30am kitorg kuar dr KL. Pjlnan dr KL ke Lanchang about 1 hour je. Xde la jauh pun but bnyk tol! Ada 3 tol yg perlu dilalui. Mula2 RM5 pastu RM3 and last RM 2.80. Semuanya RM 10.80. Sampai je kt rumah acu kitorg mkn cekodok. Kenyang gile.. Pastu acu ajak g kuala Gandah. Kuala Gandah adlh tempat pemuliharaan gajah. Masuk percuma. Kt sane kite boleh mandi bersama gajah and naik gajah. Tp time kitorg pergi activiti blom mula so xdpt la. Just boleh pegang2 je.
Ini adlh suamiku & siput. Siput ni nakal sikit asyik main jer.
Yg ini pulak nama dia selendang. Kaki dia tempang coz kene perangkap pemburu haram.

Lepas tue kami pergi ke deerland. dekat jer dgn kuala gandah tue.Byrn masuk RM5 jer. Best giler ar bley pegang semua binatang yg ada. Cume aku jer geli nk pegang. Yg plg seronok suami aku la. Hbs semua dipegang! Deerland ni kecik jer tp puas hati la drpd zoo negara. Suami kate dia nk pergi lagi. Seronok katenye.

Aksi suamiku memberi makan rusa-rusa.

Adik & Suami bersama ular

Ini adlh ostrich. Klau nk bg mkn kene pegang kuat2 coz rentapannye sgt kuat. Tgk je la muka acu ni slps memberi mkn.

2 comments:

fana said...

chiqot!!!!!!ko ade blog????awat tak habaq????nasib aku terprasaan kt feedjit aku...ko ape kabar???besnyeee tgk gajah...pree lak tuh...hehehehe..aku baru blk dr kl smlm...tgk man u ngan afiq...

shikin said...

haha.. alamak katoi beb! aku segan la. aku bukan nyer teror pun bab blog2 nie. aku wat nie pun sj2 jer utk buang mase... aku ok jer. cam dulu gak. aku tau ko g tgk MU. best tak??