Thursday, August 6, 2009

Switch

When me dh sihat. My husband plak demam. Switch condition! Sian betul aku tgk dia. Xpernah2 dia tutup kipas tidor tp mlm tue siap berselimut lg! Pg tue dia kejut aku n bgtau nk g klinik & minta aku teman dia. Aku pegang dahi dia. Panas giler! Then kitaorg g klinik setapak coz kt situ ade history dia. Doc check suhu dia 39C. On the spot doc sroh check darah. Suspek denggi. B4 this dia dh pernah kene denggi. Tu yg risau tu. Kt klinik xyah ckp la punye ramai patient. Dtg kol 7.30 angka giliran dh yg ke 29. Time 9lbey tue dh smpi 100++. Ktgn klinik siap tambah kerusi plastik kt luar. Majoriti yg dtg demam. Siap satu bas dr high school setapak dtg bwk bdk2 sek. Keadaan persekitaran skrg semkn teruk! Dkt2 kol 11 br settle. Tu pun doc minta dtg semula esk utk check darah lagi.
Gmbr ini adlh keadaan dia mlm td. Baring di sofa smbl tgk tv. Citer tamil versi hindustan! Chandramukhi.. Ikut2 dia xlyn citer2 mcm ni tp aku yg nk tgk. Dia lyn je la.. Gmbr ni aku curi2 tgkp n post kt sini. Habis la aku klau dia tau.. Huhu. Alhmdlah hr ni dia smkn ok. Hopefully not denggi!

No comments: