Friday, July 16, 2010

Citer hindustan!

Aku sbnrnya mmg suka tgk citer2 hindustan ni..
Zmn sekolah2 dulu x pernah miss tgk panggung sabtu.
Masa awal2 msk um dulu pc aku penuh dgn lagu2 & video2 hindustan.
Kt rumah plak belambak cd2 bapak aku beli..
Dia pun minat gak!

Sampailah satu masa
Aku pun x sedar bile..
Di sebabkan 'dia' x berapa nk minat genre ni..
So dlm xsedar lagu & video tu di delete sedikit demi sedikit
Time tu klau cuti sem je pc tumbang opss tumpang umah 'dia'

Tp hindustan skrg ni kureng skit..
Seksi terlebih!
Aku suka SRK, Kajol, Aishwarya Rai, Kareena, Karisma & etc
Pelakon2 baru ni x berapa nk suka..

Mlm td tiba2 tayang cite Hum Saath Saath Hain
Mmg aku layan ar sampai habis..
W/pun menerima kutukan hebat dr 'dia'.
Huhu

Last 2 week aku sanggup download
Kabhi Kushi Kabhi Gam..
Skrg cam rasa nk tgk
Kuch Kuch Hota Hai la plak!

No comments: