Monday, July 19, 2010

Suri Si Rumah



im really admire pd wanita2 yg bergelar ' fulltime housewife'..
sgt kagum..
pg td b4 gi kerja
ternmpk seorang ibu melambai2kn tangan kpd si anak
si anak nk gi sekolah..
a very cute boy!

pernah terfikir bestnya klau dpt dok rumah uruskan hal2 rumahtangga..
tp bila dpt dok rumah
cukup la 2 hari cuti (working day)..
astro dok tayang citer yg sama jer
nk mengemas hbs dh semua
aleh2 aku bosan coz xdebende nk wat..
klau rajin aku gi la window shopping kt jusco..

bila difikir2 kan
maybe aku xsesuai kot jd housewife!
huhu

nanti klau ade rezeki
ada anak
camner yerk?
xdpt nk bayangkan..
since born
aku membesar dpn mata mak aku..
aku balik sekolah
ade org tggu aku kt rumah
lunch dh terhidang
tau makan je..

hopefully w/pun aku berkerja
our child can get fully attention & love..

& i alwaiz pray
oneday we will hv our own child..
InsyaAllah

No comments: