Tuesday, January 4, 2011

ben10

sesi persekolahan 2011 dh pun bermula
so fhm2 je la jln sudah semestinya jam... huhu
time ni rasa bersyukur sbb gi keje naik moto

b4 sek buka
adik aku yg bongsu tue
dok sibuk suruh belikan
pensil box
dia nk pensil box ben10 yg ade pengorek sekali
setiap kali aku tepon kpg
mesti dia igtkan aku pensil box dia...
sian plak aku kt dia

so misi mencari pun bermula
time dia bersunat hari tue
ina dh bg dia stationery ben10
ade sale ben10 kt ruang legar JUsco Wangsa Maju
tp bile aku pergi
dh xde ben10 yg ade kasut2 sekolah..
so kitaorg pun gi la cr kt tmpt stationey jusco
jumpe mmg la jumpe tp mcm x berbaloi la pulak
harga pensil box tue RM 16.90 ade less 10%
bg aku utk bdk darjah 4 yg selalu brg hilang
mmg sgt2 x berbaloi
so decide gi MPH
ade gak kt situ cume murah sikit la dlm RM 15 x silap
tp aku masih lg berkira2 nk beli..
haha

try tgk kt pustaka rakyat
lg mahal
yg kecik RM 19.90
yg besar dlm 30++
waa sungguh x percaya harga pensil box sekarang...

pening kepala jadinya
last2 decide nk tgk kt kedai buku sg besar
tp xde la plak pensil box ben10 yg mcm dia nk

akhirnya kami belikan dia pensil box
yg ade pengorek juge tp bkn ben10
sbb tue je yg ade kt sg besar tue & berbaloi..
lebih kurang 6 ringgit jer..
dan utk x mengecewakan dia
beli gak ben10 tp yg biasa jer...

alhamdulillah my bro suke..
(",)

harris nk pensil box mcm ni..
pic from google

No comments: