Tuesday, January 25, 2011

jalan2 di waktu pagi..

last weekend pergi lake garden a.k.a taman tasik perdana a.k.a taman botani perdana
SubhanAllah cantik sungguh panoramanya
aku terpesona & terkesima buat seketika
sebenarnya sudah agak lama kami tidak kesana
kali terakhir masa aku belajar di UM
alomost 3 or 4 years
banyak yg dh berubah
mcm yg aku katakan tadi
begitu indah sekali!

bila di sana
aku rasakan masa begitu pantas berlalu
bayangkan 2 hours just like 2 minutes!
abg kata rasa x puas
insyaAllah nanti ada masa kite pergi lagi yer..

oh yer..
utk pengetahuan semua
buat pertama kalinya
bnyk gambar sy yg di snap
ini adalah kerana
suami saya sudah jatuh cinta dgn kamera..
kalau sblm2 ni sy la photographernyer

sejak ada DSLR ni
suami sy semakin minat nk snap2
Alhamdulillah bnyklah gambar sy nanti..
hihi


cantikkan Brazillian Nut ni.. sy bermimpi2 nk ade pelantar mcm ni bila buat rumah nanti..
doa2 la ye semoga impian sy dimakbulkan..

oh suamiku! hensem kan.. hik3
sapa lg nk puji kalau bkn isternya kan..


boat house.. dh rase mcm kt oversea.. w/pun sy belum pernah ke luar negara..

No comments: